viernes, 27 de mayo de 2016


                LA PUBLICITAT

      1. Explica el que és la publicitat.

La Publicitat És Una activitat comunicativa encaminada aconseguir 1 uns Objectius Dintre de la Comercialització, procés de posar ONU producte en venda utilitzant el Màrqueting, Tècnica de Conèixer El Mercat, i Aixi canals mitjançant de Difusió, difondre Missatges de Promoció del Producte 1 comercialitzar. La Publicitat valorat establert com Una Tècnica de comunicació Massiva imprescindible per a l'Funcionament dels Mitjans de Comunicació moderns. Sense nomès difonen relacionats informació i Missatges sinó Que Manté econòmicament mudes Mitjans per ALS Quals És La directora de la font d'Ingressos. La Publicitat i Investigació analitza context públic i el Social 1 Servint-se de distintes disciplines com la psicologia, sociologia, antropologia, Estadística I economia Entre Conselleria. 


La Publicitat és, per Damunt de tot, comunicació, enviat a els Seus elements principals de les Nacions Unides ONU emissor Que envia un sense missatge Través d'uns canals d'un receptor de l'ONU amb la intencio de Modificar su Comportament de compra. La Publicitat és Pot considerar, en su Transmissió 1 Través dels Diferents Seus Mitjans. La Publicitat no hi ha Atractius NOMES proporciona informació sobre productes concrets, sinó que à mes, comunica informació Sobre la classe de persones que vora de considerar, a els LLOCS en ENS hauria agradar Viure i a els estàndards que vora d'OBSERVAR En La manera de vestir, de parlar, etc.

La Publicitat No És sols de color canyella Una eina a l'abast de les empreses, sinó también és Que Útil instrument de l'ONU per un sentit les Organitzacions afany de lucre, per causa promoure socials i también per a les Administracions Públiques per mantenir informada la població. més de muda ES, doncs, que Una activitat econòmica. 

A La societat real, La Publicitat comercial és element im dinamitzador de l'economia, ha Que ajuda 1 Impulsar el consum. Si hi ha Consum, hi ha producció i, per Tant, hi ha LLOCS de Treball. El cicle és invariable i te Una correlacions totalment directa. És per AQUEST Motiu Que La Publicitat És Tan importants I RT UNA FORTA implicacions A La Resta de sectors. Els Estudis d'Inversions Publicitàries un FET de Catalunya per l'Associació Empresarial de Publicitat a els Darrers 15 anys, per avaluar la FORTA relació qualit Entre l'economia del País Inversió i la Publicitària de les empreses amb su socials a Catalunya, Aixi demostren ho.


      2. Tipus de publicitat.


1) Publicitat de marca: És El tipus més Reserves visibles de publicitat. This es fonamenta en el Desenvolupament De Una identitat i imatge de marca d'un llarg termini d'un nacional Nivell i / o internacional.

2) Publicitat detallista o locals: Gran part de la publicitat es Enfoca en els detallistes o Fabricants Que Venen la seva mercaderia f en certes àrees geogràfiques. El Missatge Anuncia Fets about Productes Que es troben disponibles en botigues properes. Els Objectius tendeixen a enfocar-se en estimular el trànsit per la Botiga i Crear Una imatge del distintiva del detallista.

3) Publicitat de Resposta Directa: aquesta utilizació any mitjà de publicitat, incloent El Correu Directe, Però El Missatge és diferent del de la publicitat de marca o detallista en Que Tracta de provocar Una venda directly. El Consumidor POT responedor per telèfon O Correu i Els Productes s'entreguen Directament al Consumidor per Correu o altre mitjà. La Evolució d'Internet Com a mitjà de publicitat és de vital importància Importància En Aquest tipus de publicitat.

4) Publicitat B2B (Negoci a Negoci): Aquest tipus de publicitat, donats Com Ho busqui el seu títol, és una de Negoci Negoci. Es troben Missatges dirigits A Empreses Que distribueixen Productes, Així Com Compradors Industrials i Professionals de Com advocats, metges, etc.

5) Publicitat Institucional: se li coneix també de Com Publicitat Corporativa. Missatges d'Estós s'enfoquen a establir Una identitat corporativa o guanyar-se al Públic Sobre el Punt de Vista de l'Organització. Per EXEMPLE: moltes de les Empreses de tabac transmeten anuncis Que es centren en Positives Les coses que estan Fent, A Pesar Que el seu Producte o Negoci director a positiu mar a l'absolut.

6) Publicitat Sense Caps de lucre: les Organitzacions sense finalitat de lucre, com les de Beneficència, fundacions, associacions, Hospitals, orquestres, Museus i Institucions Religioses, Clients paràgraf Anuncien, Membres i Voluntaris, Així Com paràgraf Donacions i altres forma de Participació a Programes.

7) Publicitat de Servei Públic: Aquestes Comuniquen ONU Missatge a favor d'Una bona causa, Com Deixar de Conduir en estat d'embriaguesa o Prevenir l'Abús Infantil. Estós fill anuncis generalment CREATS per professionals de la publicitat sense càrrega Algun i Els Mitjans de l'sovint donen El Temps i L'Espai Necessaris.

Com es Van donar Compte, si no ho sabien, No Només ha Un tipus de publicitat, Sinó Que aquesta És Una indústria gran i variada. Tots AQUESTS Tipus Exigeixen Missatges creatius i originals Que Són estratègicament Sòlids i ben executats.

      3. Estratègies de la publicitat.

L'Estratègia publicitària Persegueix l'objectiu m d'Dissenyar Una Campanya Que Ens permeti assolir v Una resposta concreta Que Volem provocar a El Públic objectiu m, Així Que és la Clau Per Que finalment una Campanya A El Món de la Publicitat funcioni. Per aconseguir-NECESSITEM · analitzar les preferències del Client potencial per anunciar Poder El Producte Que El espera TROBAR. Una Vegada Tinguem clar el Missatge a Comunicar, NECESSITEM TROBAR la forma de comunicar-ho i Els Mitjans Que farem servir per Arribar Fins al "objectiu".


4. Publica al teu blog un anunci de televisió i un anuncio de revista. Explica'ls. Missatges amagats?



El Corte Inglés / d'Apple


Agència: Sra. Rushmore
Anunciant: El Corte Inglés / d'Apple
Producte: Tecnologia
Marca: El Corte Inglés / d'Apple
Sector: Altres / Sectors
Contacte del client: Francisco Javier Aguado, María Coronat
Productor El Corte Inglés: Julio Conejero
Directors Creatius Executius: Miguel G. Vizcaíno, Marta Rico
Director creatiu: Mikel Echeverría
Equip Creatiu: Mar Arrieta, Marta Domínguez
Director general: Clemente Manzano
Directora de comptes: Belén García Perea
Executiu de comptes: Fernando Pérez
Productor Agència: Santiago Romero
Planificador: Helena Márquez
Agència de Mitjans: Havas Media
Productora: Pont Aeri Films
Realitzador: Félix Fernández de Castro
El director de fotografia: Ángel Iguacel
Productor Executiu: Antonio Ruiz
Estudi de postproducció: El Ranchito
Estudi de so: El Corte Inglés
Música: José Battaglio
Peça: Spot TV 30 "
Títol: 'La teva primera paga extra "

https://youtu.be/68bbIPi1n6M



      5. Creus que es diuen mentides als anuncis publicitaris? Per què? Justifica la teva resposta.

Avegades. per poder vendre...

No hay comentarios:

Publicar un comentario